вторник, 6 декември 2011 г.

Две сълзи след теб


/посветено/

Скъсили са се всичките ми улици.
И никак не приличат на пристанища.
Дъждът сега е просто твърде тягостен
и кестеново пада по площадите.

Убийствено студени, булевардите
се трупат между нас като мълчание.
Случаен смях разпръсква светофарът,
но някакво злощастно разстояние

си спомня, че боли. И че е есенно.
Във ятото настръхнали врабчета
ноември се е свил и шепне песен
за топло слънце (в чуждите небета)...

И аз не плача вече. Две сълзи след теб
напомнят, че отдавна си заминал.
След теб... ноември всичко ми отне - 
дори и чувството, че идва зимата...

/2011/

2 коментара:

  1. Днес съм тъжна.В такива моменти обожавам да чета. Прочетох всичките ти творби и съм възхитена от умението ти да превръщаш чувствата си в изкуство. Страхотни са ,за което едно голямо браво! Пожелавам ти в най-скоро време да имаш мотивация за написването на позитивно стихотворение,което да докосва сърцата на хората по същия начин,но вместо до сълзи - да води до усмивка. Целувки!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Злати :) Радвам се, че ти е харесало тук и се надявам пожеланията ти да се сбъднат :) Целувки и за теб!

    ОтговорИзтриване